Кар'єрні можливості в індустрії гостинності


							Кар'єрні можливості в індустрії гостинності | Mudra Корисно знати: Вища освіта

Реєструйтеся за цим посиланням на вебінари Mudra та залишайтеся на зв`язку з Mudra в InstagramFacebook та YouTube.

Кваліфіковані фахівці індустрії гостинності – це основа успішної справи. Світ не стоїть на місці і все змінюється. Так само постійно змінюються тенденції в індустрії гостинності. Тому підготовка кваліфікованих фахівців є вимогою часу та запорукою успішного бізнесу в сфері гостинності.

Що слід враховувати під час вибору місця підготовки фахівців в сфері гостинності, аби в майбутньому гарантувати успішну кар’єру? Які професії є перспективними в індустрії гостинності? Розповідаємо про це в нашому матеріалі.

Критерії оцінки закладів підготовки фахівців індустрії гостинності

1.     Перш за все слід орієнтуватися не на ім’я університету, а на зміст навчальних програм. Часто буває, що менш відомі заклади вищої освіти в сфері гостинності пропонують такі ж потужні по змісту навчальні програми. Єдина різниця, яка вартує уваги в такому разі – вартість навчання.

2.     Оцініть рівень розвитку програми стажувань: яка тривалість програм, в яких готелях мають можливість проходити стажування студенти тощо. Наприклад, в Hotel and Tourism Management Institute (Швейцарія) організовано окремий підрозділ навчального закладу – Центр управління кар’єрою. Цей центр займається організацією стажування студентів не лише в Швейцарії, а й в інших країнах Європи.
 
3.     Оцініть рівень підготовки викладацького складу. Слід звертати увагу на заклади освіти, де викладачі або гостьові лектори є практиками справи, тими, хто працює в цій індустрії і знає її зсередини. Це є гарантійною основою того, що студент отримає актуальні знання та вміння. Наприклад, в Vesuvio International School of Hospitality (Італія) це основоположний принцип формування команди викладачів.
 
4.     З’ясуйте, чи має цікавий для вас заклад вищої освіти в сфері гостинності міжнародні відзнаки чи членство в професійних об’єднаннях. Це важливо, адже це є запорукою того, що навчальні програми цього закладу освіти визнані на міжнародному рівні, а випускник буде визнаним фахівцем в різних країнах світу. Наприклад, Berjaya University College of Hospitality (Малайзія) є членом Association to Advance Collegiate Schools of Business.
 
5.     Оцініть рівень співпраці обраного навчального закладу в сфері гостинності з іншими освітніми установами на національному і міжнародному рівнях. Це важливо, адже непоодинокі випадки, коли менш відомі школи підготовки фахівців індустрії гостинності мають акредитації від інших провідних інституцій в цій сфері. Наприклад, Hotel and Tourism Management Institute (Швейцарія) має акредитацію всесвітньо відомого Інституту гостинності Великобританії.
 
6.     Стажування під час навчання – це важливо, але не менш важливо, якщо університети допомагають з працевлаштуванням випускникам в найкращих закладах індустрії гостинності по всьому світу. Таке практикують, зокрема, в Business & Hotel Management School (Швейцарія) та City Unity College (Греція, Кіпр).
 
7.     Оцініть рівень академічної мобільності та можливість отримання подвійного диплома. Це підвищує шанси випускника бути затребуваним спеціалістом на міжнародному ринку праці. Така практика існує в:

·        Collège de Paris (Франція), де організовують поїздки студентів до партнерських університетів в США, Великобританії, Франції, Південній Кореї, Китаї, Ірландії та В’єтнамі;
·        Swiss School of Higher Education (Швейцарія), що співпрацює з британськими університетами, завдяки чому студенти отримують подвійні дипломи.
·        та багатьох інших навчальних закладів, які ми пропонуємо нашим клієнтам.

Перспективні професії в індустрії гостинності

Керуючий готелю – це той, від чиєї роботи залежить щоденний успіх готелю. Він відповідає за злагоджену роботу всіх відділів готелю: керує персоналом, бюджетом та внутрішніми процесами. В залежності від розміру готелю залежить і перелік обов’язків керуючого готелю. Ось типовий перелік відділів, за роботу яких відповідальний цей фахівець:

  • Відділ забезпечення їжею та напоями
  • Відділ взаємодії з гостями
  • Сервіс прибирання
  • HR
  • SPA менеджмент
  • Головний офіс
  • Відділ безпеки

Event-менеджер – це особа, відповідальна за організацію, планування та реалізацію сценаріїв заходів. Ці фахівці відповідальні за розробку єдиного стилю декорування заходів, простору, де захід відбувається, їжі, яку подають під час заходів, гостям. Також вони відповідальні за:

  • Комунікації з постачальниками меблів, квітів, музики та освітлення;
  • Підрахування бюджету заходу;
  • Правове регулювання відносин між підрядниками та замовниками.

Шеф-кухар – фахівець, який має знати та розуміти правила безпеки зберігання харчових продуктів, техніки приготування їжі, а також відповідальний за керування іншими членами кухонного персоналу, забезпечення чистоти і порядку на кухні, управління продовольчими ресурсами та інвентаризацію.

Тренери для індустрії гостинності – це фахівці, які займаються підготовкою кадрів для індустрії гостинності відповідно до нових тенденцій сфери. Вони відвідують різні готелі та проводять професійні тренінги, а також займаються розробкою навчальних матеріалів.

Фахівець з маркетингу, продажів та роботи з медіа – це фахівець, який відповідальний за позиціювання готелю в медіа-просторі та роботу над збільшенням рівня прибутків. Ця особа відповідальна за розвиток бренду готелю та пошук нових шляхів збільшення доходів закладу. Ця особа має вміти добре комунікувати з людьми на всіх рівнях, мати хорошу мережу контактів та бути досвідченою в укладанні угод.

Менеджер з кейтерингу – фахівець, відповідальний за планування, організацію та керування постачання харчових продуктів для закладів індустрії гостинності.

Сомельє – фахівець, який не лише розуміється на вині, а й знає правила його зберігання, поєднання з продуктами, працює над розробкою та внесенням змін в карти вин ресторанів.

Фахівець з фінансів та бухгалтерського обліку – фахівець, який відповідальний за підготовку фінансової звітності, облік коштів та всі фінансові операції в закладі індустрії гостинності.

Таким чином, ми бачимо, що індустрія гостинності – це середовище можливостей, де кожен знайде те, що йому до вподоби. Ця сфера дає змогу і реалізувати свій творчий потенціал, і показати свої сильні управлінські вміння. Побудувати кар’єру в індустрії гостинності – це обрати маршрут успіху та великих перспектив.

Не баріться і робіть перший крок на шляху до успіху – телефонуйте нам і отримайте безкоштовну консультацію (044) 499 115 0.

Підписатися на новини
Безкоштовна консультація