Розвиток креативності в учнях сприяє підвищенню оцінок – дослідження


							альт Корисно знати: Вища освіта

Виконання задач, які розвивають креативність, підвищує загальні показники успішності учнів. Про це заявили представники американської компанії Gallup після проведення відповідного дослідження.

Результати дослідження показали, що після регулярного виконання завдань, що націлені на розвиток креативного мислення, студенти також:

  • покращили вміння розв’язувати проблеми, критично мислити;
  • стали глибше вивчати предмети та вибудовувати зв’язки між різними предметами;
  • підвищили свої оцінки.

Крім того, виконання творчих завдань в межах шкільної програми, сприяє підвищенню рівня зацікавленості учня предметом, який він вивчає. Представники Gallup з’ясували, що творчі завдання дозволяють студентам більш впевнено вивчати складні теми і бути більш залученими до процесу.

Креативний навчальний підхід

Креативність у навчанні передбачає не лише виконання певного типу завдань, а й зміну загального підходу до навчального процесу. Що це означає?

1. Студенти мають право обирати, що вони хочуть вивчати.

2. Студенти мають право обирати, як вони хочуть працювати в класі.

3. Студенти обговорюють навчальні теми без контексту «правильна чи неправильна відповідь». Вони вчаться висловлювати власну думку, аргументувати її, слухати думки інших та вести здорову дискусію.

4. Замість стандартних тестів для оцінювання знань студенти створюють проєкти, які виражають те, що вони дізналися з того чи іншого предмету.

5. Студентів залучають до роботи над міждисциплінарними проєктами, працюючи над якими, вони використовують знання та вміння з різних предметів.

6. В роботі над проєктами студенти орієнтуються не на міфічні книжкові історії, а пов’язують свої проєкти з реальним життям та ситуаціями.

Особливу увагу вчителі приділяють можливості використовувати у навчанні креативні підходи та новітні технології. Наприклад, студенти можуть користуватися планшетами чи комп’ютерами для створення мультимедійних проєктів, в яких вони використовують знання з різних дисциплін.

Результати дослідження показали, що вчителі, які працюють за цими підходами, більш задоволені результатами своєї роботи, мають більшу автономію та можливості для професійного розвитку. Тому в цьому питанні важливо не лише, щоб вчитель був налаштований на такі новаторські освітні підходи, а й адміністрація школи та районні керівники з питань освіти сприяли цьому. Також дослідження Gallup показало, що співпраця між викладачами є важливим фактором для використання подібних освітніх підходів. Це пояснюється тим, що викладачі можуть переймати досвід та знання одне одного та порівнювати результати роботи між собою.

Таким чином, ми бачимо, що майбутнє освіти в часи кліпового мислення чітко пов’язано з сучасними технологіями і новітніми підходами. Чим раніше вчителі з різних куточків світ почнуть використовувати ці методики у своїй повсякденній роботі, тим кращі будуть результати і їхньої роботи, і успіхи учнів.

Попередня новина

Сила м’яких навичок Корисно знати: Вища освіта
Сила м’яких навичок

Наступна новина

Професійні навички VS М'які навички Корисно знати: Вища освіта
Професійні навички VS М'які навички
Підписатися на новини