Спеціаліст з цифрового маркетингу: освіта, перспективи і можливості


							альт Корисно знати: Вища освіта

Чому слід обрати саме цифровий маркетинг?

Ми живемо в часи, коли класичні інструменти маркетингу втрачають свою ефективність, натомість цифровий маркетинг стає важливою складовою у веденні бізнесу. І не варто плутати повноцінний цифровий маркетинг зі створенням сторінок компанії у всіх можливих соцмережах, бо «всі ж там є і ми будемо». Цифровий маркетинг має кілька напрямів роботи, котрі залежать від того, які канали комунікації ви використовуєте і які з них є дійсно дієвими для вашої організації. Інструменти традиційного маркетингу працюють з масовою авдиторією, яка більшою мірою є пасивною. Натомість інструменти цифрового маркетингу працюють з активною авдиторією, дозволяють відстежувати модель поведінки клієнтів, пропонувати індивідуальні пропозиції, що відповідають їхнім запитам.

Підтвердженням важливості та ефективності цифрового маркетингу слугують статистичні дані:

  • За статистикою за 2020 рік 1 пересічний юзер користується інтернетом протягом дня 6 годин 43 хвилини.
  • 55 % людей перед покупками гуглять рекомендації та огляди продукції, що їх цікавить.
  • 47 % потенційних покупців шукають інформацію на офіційних ресурсах компаній.
  • Статистика показує, що середня кількість часу на день, що витрачає людина на взаємодію з цифровою рекламою, лише зростає, а з традиційною – навпаки зменшується.

  • Паралельно спостерігається збільшення бюджетів для використання інструментів цифрового маркетингу.

>

Добре, навіщо шукати десь далеко аргументи, якщо ситуація довкола COVID-19 та оголошення карантину, стала яскравим прикладом, чому бізнес має інвестувати в цифровий маркетинг. Ті, хто і до цього розвивав свою справу у діджитал-середовищі або ж встиг вчасно відреагувати, вміло перевести повністю чи бодай частково свій бізнес в онлайн, зазнали менших фінансових втрат. Ті ж, чий бізнес неможливо перевести в онлайн, завдяки правильній комунікації з авдиторією, змогли зберегти лояльне ставлення та заручилися новими потенційними клієнтами. Все це – результати ефективної роботи спеціалістів з цифрового маркетингу. І надалі попит на кваліфікованих фахівців цієї спеціалізації буде лише зростати. Тому здобути потрібні знання та вміння сьогодні – це інвестиція у ваше завтра.

Підготовка фахівців з цифрового маркетингу

Toronto School of Management пропонує до уваги студентів однорічну дипломну програму «Цифровий маркетинг». Програму тривалістю 51 тиждень можна умовно поділити на 3 складові:

  • 43 тижні – вивчення 8 навчальних модулів;
  • 6 тижнів – підготовка до стажування;
  • 12 тижнів – стажування.

Студенти цієї програми вивчають:

  • основи маркетингу та брендингу;
  • Google SEO;
  • створення та дизайн сайту;
  • Google Analytics (підготовка до Google Analytics Certification);
  • менеджмент рекламних кампаній у соцмережах (підготовка до Facebook Blueprint Certification);
  • Google Ads (підготовка до Google Ads Certification);
  • копірайтинг;
  • менеджмент та регулювання рекламними кампаніями.

Обов’язкова складова програми – стажування в партнерській компанії, де студенти під керівництвом досвідчених наставників здобувають дорогоцінний досвід роботи. Також консультанти Toronto School of Management допомагають в написанні резюме, дають рекомендації щодо вступу на програми вищого рівня та пошуку роботи.

Якщо вас зацікавила можливість розвиватися як консультант з цифрового маркетингу, звертайтеся в Mudra. Для цього зателефонуйте за тел. (044) 499 115 0 і отримайте першу безкоштовну консультацію.

Підписатися на новини