У маркетингу спілкування завжди є ключовим.
Щоб просувати бренд і продавати товари, ви повинні щодня зв'язуватися з потенційними клієнтами по всьому світу.
При виборі маркетингу, ви повинні бути готовими постійно розширювати свої можливості, розвиватися, долати виклики та налаштовувати себе на успішну кар’єру в маркетинговій індустрії.
1. Створіть свою міжнародну мережу
Навчання за кордоном надає вам необмежені можливості для знайомства з новими людьми, незалежно від того, чи є вони іншими іноземними студентами або місцевими жителями країни. Насправді, багато студентів стверджують, що це один з найбільш значущих аспектів їхнього досвіду за кордоном.
Тому, якщо для вас важливе активне студентське життя, спробуйте розглянути університет в місті, де проживає велика кількість студентів. Візьмемо, наприклад, Університет Гронінгена, розташований в веселому, молодому місті Гронінген, Нідерланди, де кожен четвертий житель - студент!
2. Однак недостатньо просто мати контакти.
Університети з великою кількістю іноземних студентів, такі як, наприклад, Університет Ковентрі в Британії є ідеальним місцем для зустрічей і знайомства з людьми.
Мультикультурна комунікація не може викладатися в класі, вона вимагає практики в реальних ситуаціях.
3. Подивіться світ
Щоб добитися успіху в усіх аспектах маркетингового бізнесу, вам потрібно зрозуміти свою клієнтську базу. Щоб найкраще це зробити, потрібно якомога більше подорожувати та налагоджувати особисті зв’язки.
Обмінюючись улюбленими ресторанами з клієнтами в Гонконзі, обмінюючись розповідями про пивні зали з клієнтами в Мюнхені або згадуючи прогулянки через Гайд-парк з клієнтами в Лондоні, ви створюєте незабутнє враження, яке створює результати.
4. Вразьте рекрутерів
Будучи в списку кандидатів, вам буде досить тяжко вирізнятися серед інших конкурентів. Однак, додавши досвід навчання за кордоном в ваше резюме, роботодавці вже матимуть уявлення про вашу здатність вирішувати проблеми та приймати виклики.
5. Продовжуйте розвиватися
Оскільки індустрія маркетингу не стоїть на місці, так само й лідери цієї галузі мають постійно розвиватися. По мірі того як змінюються клієнти, розвиваються технології, маркетологи також повинні випереджати тенденції. Отже окрім занять в університеті, постійно читайте додаткову літературу та опановуйте нові інструменти маркетингу.
Варіанти вивчення маркетингу за кордоном безмежні. Ми допоможемо вам знайти ідеальний варіант.
Дізнавайтесь про освіту за кордоном українською мовою
Перейти на UA версію сайту?