У маркетингу спілкування завжди є ключовим.
Щоб просувати бренд і продавати товари, ви повинні щодня зв'язуватися з потенційними клієнтами по всьому світу.
При виборі маркетингу, ви повинні бути готовими постійно розширювати свої можливості, розвиватися, долати виклики та налаштовувати себе на успішну кар’єру в маркетинговій індустрії.
1. Створіть свою міжнародну мережу
Навчання за кордоном надає вам необмежені можливості для знайомства з новими людьми, незалежно від того, чи є вони іншими іноземними студентами або місцевими жителями країни. Насправді, багато студентів стверджують, що це один з найбільш значущих аспектів їхнього досвіду за кордоном.
Тому, якщо для вас важливе активне студентське життя, спробуйте розглянути університет в місті, де проживає велика кількість студентів. Візьмемо, наприклад, Університет Гронінгена, розташований в веселому, молодому місті Гронінген, Нідерланди, де кожен четвертий житель - студент!
2. Однак недостатньо просто мати контакти.
Університети з великою кількістю іноземних студентів, такі як, наприклад, Університет Ковентрі в Британії є ідеальним місцем для зустрічей і знайомства з людьми.
Мультикультурна комунікація не може викладатися в класі, вона вимагає практики в реальних ситуаціях.
3. Подивіться світ
Щоб добитися успіху в усіх аспектах маркетингового бізнесу, вам потрібно зрозуміти свою клієнтську базу. Щоб найкраще це зробити, потрібно якомога більше подорожувати та налагоджувати особисті зв’язки.
Обмінюючись улюбленими ресторанами з клієнтами в Гонконзі, обмінюючись розповідями про пивні зали з клієнтами в Мюнхені або згадуючи прогулянки через Гайд-парк з клієнтами в Лондоні, ви створюєте незабутнє враження, яке створює результати.
4. Вразьте рекрутерів
Будучи в списку кандидатів, вам буде досить тяжко вирізнятися серед інших конкурентів. Однак, додавши досвід навчання за кордоном в ваше резюме, роботодавці вже матимуть уявлення про вашу здатність вирішувати проблеми та приймати виклики.
5. Продовжуйте розвиватися
Оскільки індустрія маркетингу не стоїть на місці, так само й лідери цієї галузі мають постійно розвиватися. По мірі того як змінюються клієнти, розвиваються технології, маркетологи також повинні випереджати тенденції. Отже окрім занять в університеті, постійно читайте додаткову літературу та опановуйте нові інструменти маркетингу.
Варіанти вивчення маркетингу за кордоном безмежні. Ми допоможемо вам знайти ідеальний варіант.