На однорічних магістерських програмах з різноманітних дизайнерських спеціалізацій викладачі Domus Academy орієнтуються на свою унікальну методику роботи «навчання через роботу над проектом». Це означає, що студенти Domus Academy отримують знання та практичні навички, займаючись реальними завданнями спільно з відомими брендами, які працюють в сфері моди, дизайну продуктів, розробки продуктів, товарів класу люкс та багато інших.
Працюючи на практичних заняттях та семінарах з представниками цих компаній, студенти Domus Academy розв’язують реальні проблеми бізнесу в свіжий та оригінальний спосіб. Робота над проектом проходить під керівництвом досвідчених практиків зі сфери дизайну, які є визнаними лідерами думок у своїх галузях.
Для вступу на магістерські програми Domus Academy студенти мають мати диплом бакалавра в суміжній сфері діяльності до тієї спеціалізації, на яку вони планують вступати, та знати англійську мову на рівні IELTS 5.0.
Студенти магістерських програм Domus Academy відвідують під час навчання воркшопи в таких компаніях: Adidas, Alfa Romeo, Artemide, Astoria, Audi, Barilla, Bayer, B&B Italia, Boffi, Bonaveri Manichini,Canon, Cartier, Danone, Electrolux, Fiat, Flos, Helena Rubinstein (L’Oréal), LG, Motorola, Neil Barrett, Nokia, Perugina (Nestle), Roberto Cavalli, Samsung, Swarovski, The Coca-Cola Company, Veneta Cucine, Versace, Volkswagen та безліч інших.
Магістерська програма навчання також передбачає, що студенти Domus Academy проходять стажування в таких партнерських компаніях: Alberta Ferretti, BMW Design Group, Design Innovation, Emilio Pucci, Fiat, Flos, Karl Lagerfeld Amsterdam, La Triennale di Milano, Matteo Thun & Partners, Proenza Schouler NY, RCS Media Group, Studio Urquiola, Tommy Hilfiger Amsterdam, Triumph Switzerland, Valentino, Versace, Vivienne Westwood, Whirlpool, Zara та безліч інших.